En gave til Porsanger Helsetun, Sykeavdelingen

Publisert av Evy Einarsen den 11.01.21.

Etter søknad fra Porsanger Helsetun, Sykeavdelingen bevilget Lions Club Porsanger midler til to nye flatskjerm-TVer!

Vi har idag overlevert to flatskjerm-TVer til det lokale sykehjemmet med veggfeste slik at flest mulig kan få nytte av tiltaket.

Vi retter en stor takk til Porsanger Elektrosenter A/S (Expert) som har vært en stor sponsor!

Lions Club Porsanger har sitt hovedfokus på ungdom og eldre i kommunen, å det var stor applaus da denne saken var oppe på medlemsmøtet, dette ville vi gjennomføre!

Det varmer godt i våre Lions-hjerter når slikt tiltak kan glede flere mennesker!

Foto: Bjørn Arne Johansen, Ságat
Fra venstre: Elina Mikalsen (Fagansvarlig, Sykeavd.), Linda Stene (Lions), Elisabeth Volleberget (Lions), Gunvald Nilsen (Lions) og Marit Nilsen (Lions, Past President)